duminică, 25 octombrie 2015

Transmisie Batrani octombrie 2015







 Transmisia Bătrânilor octombrie 2015
  Piramida deasupra ruinelor incase de la Machu Pichu 

Există o piramidă în frecvență peste ruinele incase de la Machu Pichu.
Este legată de liniile Nazca creind unui model de evoluție în forma.
Sufletul care creaza prin această piramidă trece prin frecvența, Lubileah.
Conștiința ei vorbește oamenilor de pe Pământ despre un timp în urmă
când călători stravechi au coborât din stele în zona creind un
peisaj in care sufletele coboara în jos pentru a experimenta,
ca mai târziu să se întoarcă la conștiința Ei, prin templu Ei.

In acesta această piramidă emotiile sunt experimentate
variind de la cea mai joasa frecvență la frecvență pura a Luminii.
Natura acestei piramide menține emoțiile in curgere
si le experimentati ca valuri fără formă de energie
care se schimba in fiecare suflet de la un moment la altul.
Și sufletele vor cunoaște toate gamele acestea
de emoții în matrice pentru ca ei
-au venit pentru a experimenta gama intreaga.
Și sufletele vor pune pe locul cel mai înalt în sine
frecvența luminii care este creatie
și conține toate emoțiile în echilibru.
Și ei se vor conecta cu acea parte a lor
ca un link la sursa Creației,
inima ~ care exprima ceea ce ei numesc Iubire, și păstrează sufletul etern.

Vor depune eforturi pentru acest loc de emoție superioara.
În acest sens, ei vor suferi mare durere,
care ii va ajuta sa ajunga la o înțelegere superioara.
Și sufletele vor simti chinul si tortura și dragoste ~
și compasiune. Și isi vor toate emoțiile in
cuvinte și fapte, și drame mari în care ei joaca.
Și lucrări mari vor rezulta din exorimarea emotiilor lor
, ghidate de fluxul din matricea emoțională.
Și vor merge la acest templu emoțional În sufletele lor
pentru a găsi răspunsuri la ghicitori ale Creatiei. Acolo ei vor găsi
răspunsurile lor, nu întotdeauna așa cum simțurile-lor i-au ghidat.
Fiecare suflet va căuta pana cand este gata să intre în aceasta
piramidă. Odata intrat el va experimenta toate emoțiile in acelasi timp
, cu înțelegere mult dincolo de înțelegerea umanitatii.

Fiecare suflet va cuprinde `toate emoțiile în sine.
Veniti cu mine acum la Piramida  Emotiiilor.
Să nu va temeti de vechi frici in drumul vostru.
Aruncați toate conceptele despre emoție
și vedeti Adevărul care sunteti.
Va voi învăța cum să găsiti pacea
Si echilibrul in sufletul vostru.

Thoth atlantul

Bun venit, dragilor. Ne face o deosebită plăcere să fim cu voi în această lună octombrie pe măsură ce intrati în câmpul mai mare de conștiință unificata; Constiinta Cristalina solara a tiparelor Noului Pamant, prin urmatorul pas înainte în Evolutia Sufletului vostru ca Rasa Eu Sunt Avatar. Dragilor, ne referim la schimbarea in constiinta care a fost experimentata pentru voi toți de la 23 la 28 septembrie, prin Valul X și eclipsa de Luna Plina Sangerie, care va adus în nivel mai mare de recunoașterea a voastra ca fiinta Christica ET și abilitatea de a experimenta activările AND-ului Galactic. Toată această muncă, toate evenimentele și activarile planetare de Lumina-v-au adus la un nou moment  ACUM în timp. Sunteti aliniati mai adânc în Inima Cosmica a întregii Creații și în inocența și puritatea și liniștea din inimile voastre, fuzionati cu Preaiubita voastra Prezenta EU SUNT si primiti sprijinul Sufletului vostru si familiei voastre stelare și prieteni ai Luminii.
Deci, această Cale a Iubirii Divine se activează pentru fiecare dintre voi dragilor, prin rețeaua Unitatii Iubirii Divine și prin multe dimensiuni de lumină pe care aceasta minunata Epoca de Aur a Luminii incepe sa le fuzioneze in acest moment Acum. Pe măsură ce experimentati stari extinse de multidimensionalitate și recunoașterea de la voi ca ființe maestrii multi-dimensionali de Lumina, bazându-va pe cel mai mare potențial dvs. din aceste linii temporale diferite de lumină care se contopesc în acest Acum, descoperiti ceea ce a fost anterior ascuns și ridicați emoțiile oscilante, până la punctul lor de echilibru exprimat prin această piramidă a Emotiilor.
V-ati confruntat cu toate frecvențele emoționale, tristețea și durerea, și provocările pe care le-ati suferit pentru a vă recunoaste ca Iubire, pentru a experimenta un nivel mai mare din propria înflorire și măreție și Lumină pe aceasta cale a Iubirii Divine. Și în vieti  anterioare, sau viata pe care ati recunoscut-o legata karmic , aceste provocări au fost traite de multe ori pentru a echilibra karma universala, de multe ori pentru a echilibra vieti cand ati fost confruntati cu niveluri mai profunde ale conștiinței victimei și persecutorului ; în care ati acceptat acordurile de pre-naștere pentru a vă recunoaste ca Iubire. Acum, dragilor, în această aliniere adânca în Divinitate, în cunoașterea că sunteți deja iubire, că sunteți ființe Creator, există cunoasterea ca ceea  ce-ati experimentat prin propriile provocări a fost-pur si simplu pentru a crea căi și portaluri ale Iubirii Divine, prin care ceilalți nu este nevoie să se mai supună experiențelor conștiinței persecutor și victimă.
Sunteți aici ca portaluri vibrante de lumină, Creatori ai Cailor de Iubire Divina, pentru voi înșivă și pentru alții, dragilor. Și vi se cere pur și simplu să recunoasteti acest lucru, în timp ce îmbrățișati și experimentati gama plină de emoții, în timp ce acceptați și  apreciati și celebrati întreaga gamă de emoții, indiferent de cum  simtiti diverse emoții particulare ~ și vă duce mai adânc în vid, în liniște, în valuri de frecvență, de calm și neutralitate, ~ echilibrarea planurilor de polaritate În cazul în care există este, probabil, ori un sentiment profund de bucurie, sau un sentiment profund de tristețe, unul sens profund al Iubirii Divine, ori un sentiment profund de ură, sau frica.
Echilibrarea oscilatiilor emoționale, dragilor, este parte din matricea de energie care este experimentata prin șabloanele Noului Pamant in acest moment, si cu ea , multe dintre geometriile de Lumina activarea în acest moment, ocrotite în special de către Liga Siriana Arhanghelica a Luminii, care Supralumineaza acest an sacru 2015 pentru fiecare dintre voi, dragilor.

Liga Siriana Arhanghelica a Luminii sunt păzitorii geometriei sacre, și expermentati  profund  liniile Ley și Liniile Nazca , pe care unii dintre voi poate le știți deja. Liniile Nazca sunt geoglyphs care ocupa mare parte a deșertului peruvian accidentat, acoperă aproape 400 de mile pătrate de deșert. Gravate în zona de nisip desertic sunt în jur de 300 de figuri și forme geometrice. Multe dintre acestea sunt vizibile din aer, și acestea activate prin Piramida Emotiiilor , în această lună octombrie, va conduc adânc în Epocile de Aur Maya, Aztec și Incas de Lumina. Acestea amplifica, pentru fiecare dintre voi  înșivă recunoasterea voastra mai profundă ca preoți și preotese și cum puteti lucra și a va conecta cu energiile pământului pentru a inainta mai adânc în visele inimii voastre, și bucuria inimii voastre, cum puteti gasi echilibrul in toate domeniile din viața voastra .
Această aliniere despre care vă vorbim a activat Șabloanele AND-ului Galactic care va aduc în Inima Cosmica a lui Dumnezeu, și inima de cristal a Mamei Pământ, amplificate prin codurile luminii de diamant a Creației.

Codurile luminii de diamant a Creației au fost activate initial in mai 2014 prin Vortexul Sedona si orasele cristaline de lumina, aducand esenta puritatii si inocentei si o conexie mai profunda cu Preaiubita voastra Prezenta Eu sunt . Spirale ieșind din Inima Cosmica a întregii Creații codurile diamantine de lumina aduc un nivel mai profund al re-echilibrare a Masculinul si Feminului Divin , așa cum se curate pe -planul vechi pământesc  vechi credințe false planetare și judecati și acest lucru este ceea ce are loc  acum, dragilor ~ o re-echilibrare a emoțiilor. Nu numai pentru fiecare dintre voi, dar si compensarea vechilor credințe false și judecăți existente la nivel planetar care au creat "războiul sexelor", care au creat atât de multe dintre credințele false de putere și control și abuz; și incapacitatea de a va vedea cu adevărat zeii și zeițele iubirii ca sunteti fiecare dintre voi , dragilor, ca zei creatori.
Așa că haideți să va stabiliti in spatiul vostru sacru și să va luam în această piramidă a emotiilor deasupra  ruinelor incase de la Machu Pichu, în acest Vortex de Lumina. Multi dintre voi înțelegeți că Machu Pichu este într-adevăr un vortex de lumina care va ridică în domeniile dimensionale și planuri de existență inalte și va aduce în acest Acum, învățăturile de lumina ale acestei Epoci de Aur , cu cele mai inalte potentialele ale voastre, prin liniile vietilor din civilizatiile Aztec, Maya si Inca.
Oriunde  în spatiul vostru sacru ~ pur și simplu respirati adanc in organism, la inspiratie extinzand abdomenul inferior, contractand abdomenului inferior în timp ce expirati. Permiteti respirației să va ghideze atentia în fiecare zona a corpului, organ sau parte a corpului care necesita atentia voastra sau că are nevoie de iubirea voastra, în timp ce sunt cuprinse acum în aceasta frumoasa diamantina flacara a Constiintei Melchizedek, de puritate si inocenta, de "reîntoarcerea acasă" pentru voi, caci într-adevăr, dragilor, ati revenit acasă. Și, după cum inima voastra se extinde si inima de Aur se Activează, va conectati în interior Soarele interior al Pamantului, scanteia divina din inima voastra, la Soare, la Soarele Central, iar acum la Marele Soare Central; fuzionati cu preaiubita Prezenta EU SUNT activand in sens mai profund  propriul vostru Christ interior. Cand opt petale ale Scanteii dvs. divine se activeaza, împuternicire și iubire, înțelepciune și inteligență divină,  bucurie, pace și armonie, abundenta,  încredere și predare, interiorizare și  înțelegere, mergeti tot mai adânc în tiparele Noului Pamant, simtiti activarea geometriilor Luminii În și în jurul vostru acum prin ajutorul Ligii Siriusiene Arhanghelica a luminii, care va invesmanteaza în aceasta frumoasa flacără argintiu-aurie de Lumina.
Și acum, chemati ghizii dumneavoastră și ingerul dumneavoastră pazitor, și toate Fiintele de Lumina de sus pe care le recunoasteti Personal, merge mai adânc în conștiința Eu sunt Avatar de Lumina; în recunoașterea voastra ca Christici extraterestrii, ca Flacari transfiguratoare sacre al iubirii divine, și ființe maestrii ai Luminii ~ maestrii co-creatori, știind și experimentandu-va pe voi insiva ca Sursa a Luminii, pur și simplu jucand rolul unui personaj, care schimba frecvența de vibrație din gamele de frecvență emoționale joase  în Caile minunate ale Iubirii Divine. Acesta este scopul principal ales de suflet la încarnarea in dimensiunile și planurile de existență inferioare ~ să vină în cunoașterea că totul este Iubire, Totul este Iubire. Plasați mâinile voastre pe inimile voastre acum și spuneti:
"EU SUNT Iubire, EU SUNT Iubire, EU SUNT Lumina, EU SUNT Lumina. EU SUNT Manifestarea co-creator, și după experimentand acest rol pentru mine, stiu ca eu sunt pur și simplu creator pe Caile  Iubirii Divine pentru mine și alții, prin provocările și lecțiile percepute. Acum experimentez un sentiment mai profund al Șabloanelor Noului Pamant, de recunoașterea a mea ca acest portal vibrator de Lumina, ca aceasta flacără sacră transfiguratoare a Iubirii Divine, si acest caracter și aceste roluri nu mai este nevoie să fie experimentate de mine, nu mai apartin realitatii mele. Aduc cel mai mare potențial al meu din Epocile de Aur de Lumina si recunoașterea mea ca mestru și ca Mare Preot. Și cum aduc în acest moment, în special cunoașterea Epocilor de Aur de Lumina Maya, aztece și Inca, cat experimentez călătoria  acum în aceasta frumoasa Piramida a Emotiilor peste ruinele incase de la Machu Pichu. "
*******************************
Sunt întâmpinat de Lubileah și acum ea ma ridică în fluxul din Piramida  Emotiilor. Îmi permit să curg cu sentimente și emoții care sunt exprimate pentru mine în acest moment. Înțeleg ceea ce am de curatat ca Rămășițele vechilor tipare, credințe false și judecăți, care nu sunt numai ale mele ci aparțin sufletelor de pe acest pământ care merg pe calea karmei. Am înțeles ca provocările pe care Ie experimentez in acest Acum, se amplifică în Dimensiunile de frecvență mai mare și inalte de Lumina, ca să pot umbla cu adevărat pe calea mea, ca sa pot experimenta cu adevărat complet potențialul meu ca Cel preaIubit EU SUNT.
Sunt luat în această centrală Piramida de Lumina și văd că sunt alături de Sufletul si familia și prietenii din stele ale Luminii. Și eu sunt alăturat de Liga Siriana Arhanghelica a Luminii ~ înfășurat în această flacără diamantina de puritate si inocenta,  flacăra auriu-argintie de sexualitate sacra, încep să experimentez profund vindecarea rănilor mele prin ocrotirea Ligii Siriusiene  Arhanghelice a Luminii. 
Așa cum experimentez sentimentele și emoțiile mele care trebuie să fie imbratisate și iubite, pur și simplu le onorez și celebrez ca aspecte ale mele, indiferent de cât de inconfortabil; pentru fiecare dintre aceste emotii este gama de emotii experimentata în Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu și mi se cere pur și simplu a iubi, a aprecia și a sărbători fiecare gând, sentiment, și emoție. Cand tristețea și plângerea mea și durerea mea vin , le îmbrățișez  în inima mea și în iubirea mea, le vorbesc ~ le dau locul din inima mea si  Iubirea mea  de care au nevoie pentru a le readuce la un nivel de echilibru și integritate in viata mea.
*********************************
Am îmbrățișat mânia mea. Am permis să fie simțita și iubita și Experimentata mai degrabă decât Jucata reactiv . Știu că eu sunt în alinierea profunda cu Dumnezeu și că această liniște și dragoste pe care le experimentez acum umple inima mea de iubirea Creației. Am sentimentul mai profund al acestui frumos Trandafir Auriu al Galaxiei acum in chakra timusului, chakra inimii mele superioare; am cuprins toate aspectele in iubire și asimilez acum cel mai inalt potential al meu ca Marele Preot, sau Preoteasa în culturile Maya, Aztec și inca. Așa cum trage în acum și în realitatea mea aceste vieti în măreția și Lumina mea, trag în continuare modelele Liniilor Nazca de evoluție; cele pe care le aduc în acest moment sunt vindecătorul, sau profesorul, un deschizator de drumuri, misticul, intuitivul, pastratorul gridului cristalin, Maestrii Inaltati ~ toate vietile de cunoaștere in care am experimentat în mine stăpânirea se activează pentru mine în acest moment. Eu sunt acum luat în aceste creații multi-dimensionale de Lumina din Qui si fuzionez cu sinelel meu Pleiadian, sinele meu Sirian, sinele meu Andromedan, sinele meu Arcturian, sinele meu Lyran, sinele meu venusian ~ toate aspectele multi-dimensionale ale mele legate de toate familiile stelare unde am trait.
Acum ma văd înconjurat de douăsprezece cristale vindecătoare de Lumina. Lubileah îmi permite să știu că, în această piramidă a emoțiilor, cele douăsprezece cistale vindecătoare de Lumina sunt aduse prin cele douăsprezece Consilii Galactice ale Luminii, si orice consilii stelare care sunt colaboratori în acest moment în evoluția a toata Viața pe acest pământ sacru. Acestea sunt doisprezece păstăi aduse de Alpha Centaurieni,  venusieni, vegani, Arcturieni,  Antareani, Siriusieni, Andromedani,  Orionieni, Pleiadieni, Nibiruani, Maldekiani și Frăția Înaltului Consiliu de lumină. Fiecare dintre aceste păstăi ajută la adeziunea la convingeri planetare specifice și într-un nivel mai profund al frecvenței iubirii care să fie folosite în vindecarea rănilor tuturor formelor de viață pe acest pământ sacru. Și eu sunt în acest moment invitat în acest frumos argintiu auriu cristal de vindecare oferit de Liga Siriana Arhanghelica a Luminii. Acest cristal ajută la vindecarea rănilor din relațiile mele , transmute si neutralizeaza energia și frecvența "războiul dintre sexe". Experimentand acest cristal de Vindecarea, în acest frumos cocon argintiu-auriu, am un sentiment al geometriilor de lumina activate pentru mine personal, și o deosebită frecvența de neutralizare a credinței false a "războiului dintre sexe" și cu aceasta, vindecarea rănilor din relațiile mele.
***********************************
Sunt înconjurat de cristale eterice ale delfinilor. Aceste frecvențe vibratorii sonice se conecteaza  la un nivel celular în matricea cristalină trupului meu de Lumina si voi fi înălțat prin toate dimensiunile Luminii, experimentand o recalibrare care activeaza energiile Kundalini în acest spațiu sigur și sacru; Asta ma conduce la un nivel mai profund de îmbrățișarea a rănilor din relațiile mele, a personajelor și rolurilor pe care le-am jucat în dinamica energiilor masculine și feminine, așa cum descopar adânc că aceste roluri si caractere vechi nu mai sunt necesare pentru a fi re-experiementate în acest acum, în această Epocă de Aur a Luminii.
***********************************
Și acum, dragilor, traiti un sentiment de alinierea în Inima Cosmica a întregii Creații ca un singur Camp Unificat de Lumina. Înțelegeți că sunteți una cu Mama / Tata Dumnezeu, sunteți una cu sentimentele voastre, și sunteți una cu toata Viața și permiteți acestei energii a se activa prin intermediul codurilor cheie diamantine din Lumina Creației, și aceasta frumoasa flacără auriu-argintie a Ligii Siriene Arhanghelice a Luminii. Aceasta mare schimbare abia făcuta pentru voi toți, dragilor, este pur și simplu sensul alinierii depline la Divin. Nu există nici o separare, și experimentati aceasta tot mai mult ca zeii creatori, in stabilirea realitatii voastre, în singura realitate a Tot Ceea Ce Este. În fuzionarea Acestor Epoci de Aur, și în experiența realităților multi-dimensionale și Epoca de Aur a Luminii care se activează pentru voi in acest moment.

Și, acum va impamantati o dată mai mult în inima de cristal a Mamei Pământ, vă păstrați această conexiune deschisă cu toate ființele de Lumina , stiind dragilor,, în stare de vis sau în starea de trezie, aveti posibilitatea sa experimentati toate aceste cristale de vindecare, cu ajutorul tuturor fiintelor ET Christice,  extraterestrii.
Așa că vă mulțumesc pentru serviciul dvs.
Noi vă binecuvântam, și cu aceasta va dorim o zi magica .

Transcris de Eadie Miller

Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro